Jak nakupovat

 

1. Objednávání zboží
Veškeré objednávky provedené v našem obchodě jsou považovány za závazné.

Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.jednozdravi.cz a že s nimi souhlasí.

Všechny ceny zboží uvedené v našem obchodě jsou konečné - včetně DPH.

Nakupujete-li zboží vhazováním do košíku a objednáním přes objednávkový formulář, bude Vám automaticky doručeno potvrzení o přijetí objednávky s kopií objednaného zboží. Pokud toto potvrzení na Vámi uvedený e-mail neobdržíte do několika minut, Vaše objednávka nebyla správně odeslána a nemůže být zrealizována.

2. Poštovné a balné
Zboží zasíláme firmou DPD s doručením do 24 hodin.

Cena poštovného:

Nákup do 400Kč vč. DPH                                  119Kč 
Nákup v hodnotě 401Kč – 1500Kč vč. DPH            89Kč
Nákupu nad 1500Kč vč. DPH                              49Kč

Balné je již v ceně objednané zásilky.

3. Vyřízení objednávky
Za vyřízení objednávky se považuje doba od obdržení platby za závaznou objednávku až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. předání zásilky doručiteli - DPD.

Doba vyřízení objednávky je zpravidla:

- do 5-ti pracovních dní.

- v případě, že některé zboží není momentálně skladem a není ani na cestě, je zákazník telefonicky informován, kdy pravděpodobně bude chybějící zboží naskladněno a může se sám rozhodnout, zda-li vyčká, až bude jeho zásilka kompletní, nebo si vybere jiný podobný produkt, nebo zda-li objednávku zruší.

O vyřízení (expedici) objednávky je každý zákazník informován e-mailem, ve kterém budete mít i informaci o tom, jaké číslo balíku Vaše objednávka má.

4. Doručení zásilky
Vyřízením objednávky přechází Vaše zásilka do rukou firmy DPD, která zajišťuje její doručení.

Doba doručení zásilky závisí na rychlosti firmy DPD, je to však zpravidla 24 hodin.

V případě problémů s doručením zásilky nás můžete samozřejmě kdykoliv kontaktovat na tel. čísle: +420 606 711 056, e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , a my Vám obratem zjistíme, kde se Vaše zásilka právě nachází.

Pokud Vás firma DPD nezastihne v doručovací den a nezastihne Vás ani v dalších dnech, tak jsou zásilky na nejbližším depu k vyzvednutí po dobu 7 dní a poté je firma DPD automaticky vrací zpět odesílateli.

Při opakovaném zaslání z důvodu nevyzvednutí zásilky jsme nuceni Vám účtovat druhé poštovné v plné výši dle skutečných nákladů za znovu odeslání zásilky.

Na Vaši žádost o opakované zaslání vyexpedujeme zásilku pouze při úhradě předem!

5. Převzetí zásilky
Při přebírání zásilky zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozenost zásilky.

Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku.

Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek a informujte nás jakýmkoliv způsobem (telefonicky, mailem) o vzniklé situaci - viz. také reklamační řád - bod 12.

6. Úhrada zboží
Zboží je standardně zasíláno firmou DPD - zákazník tedy platí za zboží už před odesláním zásilky. Objednané zboží je samozřejmě možné si též osobně odebrat v našem výrobním provoze v Českém Brodě v době od 8.00 hod. do 14.00 hodin. V obou případech je nutná platba předem na účet. Buď KB: 107-5490370217/0100 nebo RB: 7656062601/5500. Ohledně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem. Ohledně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

7. Osobní odběr
Objednané zboží je samozřejmě možné si též osobně odebrat v našem výrobním provoze v Českém Brodě v době od 8.00 hod. do 14.00 hodin.

Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně, napište prosím při vyplňování objednávkového formuláře do pole "Váš komentář" větu: „ Osobní odběr".

Ohledně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

8. Posílání zboží na Slovensko
V případě zásilek na Slovensko se výše poštovného odvíjí od cen stanovených sazebníkem firmy DPD pro dodání do zahraničí. Výše této částky roste s váhou zásilky a vzdáleností (zemí určení), kterou musí zásilka překonat.

9. Dodatečné doobjednání zboží nebo úpravy objednávky
Dodatečné úpravy již odeslané objednávky jsou možné buď na základě telefonické dohody na čísle: +420 606 711 056, nebo prostřednictvím e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , úpravy je však možné provádět nejpozději do doby vyřízení (vyexpedování) Vaší zásilky.

10. Stornování objednávky
Pokud kupující po odeslání objednávky následně zjistí, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu již nechce, nebo si ho nemůže v předpokládaném termínu dodání vyzvednout, může telefonicky na čísle: +420 606 711 056, nebo e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. objednávku zrušit.

11. Záruční podmínky
Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby spotřeby zboží uvedeného na obalu.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo opotřebením zboží.

12. Reklamační řád
Zboží reklamovat dle stávajících platných norem:

V případě doručení zboží v poškozeném balení postupujte dle ustanovení uvedených v bodě 5 - Převzetí zásilky.

V případě jiné reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením popisu vady (nejlepší je si důvod reklamace i nafotit – např. případnou plíseň na chlebu, který je stále v záruce).

Reklamaci vyřizujeme (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem (14 dnů).

Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží a může jej proto také odeslat výrobci k odbornému posouzení.

13. Odstoupení od smlouvy
V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží (nikoliv za poštovné). Vrácené zboží musí být v originálních obalech a v neporušeném stavu.

14. Ochrana osobních dat
Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání Vaší objednávky či dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí osobě.

Osobní údaje slouží pouze pro úspěšné vyřízení Vaší objednávky.